W razie problemów z wyświetlaniem zawartości strony prosimy zaktualizować przeglądarkę Internet Explorer do wersji 8.0+
Po prawej stronie znajdują się bezpośrednie linki do bezpłatnych aktualizacji przeglądarki Internet Explorer i innych przeglądarek.

Pobierz

Pobierz

Pobierz

Pobierz
Twoja Szkoła Latania. Najlepsi z Najlepszych!
Szkolenia Lotnicze przez cały rok. Od PPL(A) do ATPL(A)
Uprawnienia do szkoleń lotniczych. FI(A), CPL(A), MEP(L), MCC, VFR-NOC
Szkolenia mechaników lotniczych przez cały rok!
Remonty i naprawy silników i śmigieł
Nasza praca to pasja, która spełnia marzenia innych!

Procedura wprowadzenia do zarządzania


Oto jak będzie wyglądało wprowadzenie Twojego samolotu do systemu zarządzania ciągłą zdatnością do lotu:

  1. Na spotkaniu wstępnym kierownik zarządzania ciągłą zdatnością omówi z Tobą wszelkie aspekty formalne, przedstawi indywidualną ofertę, doradzi najlepsze opcje.
  2. Przekażesz do Royal-Star wszystkie dokumenty Twojego statku powietrznego. Mogą to być skany w wersji elektronicznej. Oryginały będą niezbędne jedynie do wglądu.
  3. Kierownik zarządzania wykona przegląd Twojego samolotu pod kątem odpowiedniej konfiguracji i niezbędnych prac inspekcyjnych. Można to zrobić w miejscu stałego bazowania samolotu.
  4. Zostanie opracowany profesjonalny Program Obsługi Technicznej – od tej pory samolot będzie według niego obsługiwany.
  5. Royal-Star załatwi za Ciebie wszystkie formalności w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego. Potrzebne będą jedynie Twoje podpisy.
  6. Zostaniesz zaopatrzony w specjalny dziennik pokładowy, który służy do komunikacji z organizacją. Jego wypełnianie to teraz Twój jedyny obowiązek formalny.
  7. Zostaniesz zapoznany ze sposobem korzystania z naszego systemu komputerowego służącego do rejestracji lotów.
  8. Samolot przejdzie pierwszą obsługę pod nadzorem nowej organizacji, a Ty po otrzymaniu Świadectwa Ważności Obsługi, będziesz mógł rozpocząć normalne korzystanie z samolotu.

Cały proces trwa około miesiąca, lecz w tym czasie Twój statek powietrzny może normalnie latać. Formalne przejęcie samolotu pod naszą opiekę odbywa się w ciągu jednej nocy i nie powoduje przestojów.